OCUPACIÓ INTERINS
Poc seguiment de la vaga de treballadors públics
![Al matí es van concentrar a la subdelegació del Govern.](https://imagenes.segre.com/files/image_media_main_mobile/uploads/2023/09/09/64fc28d13a5db.jpeg)
Al matí es van concentrar a la subdelegació del Govern.
L’aturada convocada ahir a les administracions per part de diversos sindicats per exigir l’estabilitat del personal interí va tenir escàs seguiment. Segons els convocants (CGT, CNT, CoBAS, COS, IAC i SO), va ser del 18% en tots els treballadors públics i superior al 50% en els interins, i la Generalitat el va xifrar en un 7,3%, encara que en sectors com l’Educació va arribar al 12,59%. El motiu de la vaga era contra l’“abús” de la temporalitat laboral, que els sindicats assenyalen que afecta més del 30% dels treballadors públics.
Demanen que el personal que porti més de tres anys sigui fix i rebutgen el decret del Govern per regularitzar la seua situació. A Lleida, mig centenar de persones es van concentrar al migdia a la plaça la Pau, i a la tarda més d’un centenar van marxar des de la delegació de la Generalitat fins a la subdelegació del Govern passant per la Paeria.
![Al matí es van concentrar a la subdelegació del Govern.](https://imagenes.segre.com/files/image_414_276/uploads/2023/09/09/64fc28d24b8c5.jpeg)
Al matí es van concentrar a la subdelegació del Govern.